25-02-2017 - Pedraforca
26-02-2017 - Tuca de Paderna
25-02-2017

Dijous em diu el meu company m agradaria anar a provar esqui de muntanya i li dic ok dissabte anem a una pista d esqui de fons a que provis com es,sortim des de llanós de l'hospital, pujem tota la pista d esquí de fons fins a la besurta i li dic pujem uns metres mes que les vistes son collonudes!!enfilem cap a renclusa, neu dura però sense posar ganivetes, seguim el mateix criteri i arribem al portillon superior, ja ha sortit el sol i sembla que el dia promet, creuem tota la glacera i ens anem al coll de coronas on veiem que brilla l estasen, el dia es llarg i la meteo bona, baixem fins a peu de corredor i veiem que les condicions estan perfectes aixi que cap amunt, a mitg corredor decidim acabar per el petit black pasan per l agulla daviu, tot un encert!!, arribem al cim de l aneto i ja baixem direcció aigualluts neu molt variant la primera part molt trinxada pero es deixa fer tota la resta trams de crosta i trams de neu dura que es baixa molt be, arribem aigualluts posem pells i a remar fins a llanos, molt bona sortida molta neu i molta calor!